جملات زیبای انگلیسی (بخش 1)
موج انگلیسی
درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما عزیزان. من سعی می کنم تا جایی که می توانم مطالب، مکالمات،داستان ها،آموزش ها و... جالب و خوب انگلیسی را در این وبلاگ قرار دهم و مورد استفاده شما دوستان قرار گیرد، پس ممنون می شوم اگر نظر خود را درباره مطالب و وبلاگ بنویسید. با تشکر...
نويسنده
یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:0 :: نويسنده : محمد ظریف

love my EYES when u look into them,

I love my NAME when u say it,

I love my HEART when u love it,

I love my LIFE when u are in it.


چشامو وقتي تو بهشون نگاه ميکني دوست دارم،

اسممو وقتي دوست دارم که تو صداش ميکني،

قلبمو وقتي دوست دارم که تو دوسش داشته باشي،

زندگيم رو وقتي دوست دارم که تو توش هستي.....



A real friend
is one who walks in
when the rest
of the world walks out.



يک دوست واقعي اوني هستش که وقتي مياد

که تموم دنيا از پيشت رفتن.



life is a road and you are its passengers so , be careful about the value of your times , maybe you wont be in the road tomorrow

زندگي مثل يه جاده است ، من و تو مسافراشيم ، قدر لحظه ها رو بدونيم ، ممکنه فردا نباشيم



Live in such a way that those who know you but
don't know God will come to know God because they know you


چنان زندگي کن که کساني که تو را مي شناسند، اما خدا را نمي شناسند
به واسطه آشنايي با تو، با خدا آشنا شوند



waite for the one who is constantly reminding you how he cares a bout you & how much lucky he's to HAVE YOU


در انتظار کسي باش که بي وقفه به ياد تو بياورد که تا چه اندازه برايش مهم هستي و نگران توست و چقدر خوشبخت است که تو را در کنارش دارد



We spend more, but have less; we buy more, but enjoy it less


بيشتر خرج مي کنيم اما کمتر داريم، بيشتر مي خريم اما کمتر لذت مي بريم



don't wait until people are dead to give them flower

براي دادن گل به ديگران منتظر مراسم تدفين آنها نباشين



The hour of departure has arrived,
and we go our ways I to die and you to live.
Which is the better, only God knows.


هنگام جدايي فرا رسيده است. هر کس به راه خود مي رود
من مي ميرم و شما زنده مي مانيد. تنها خدا مي داند کدام بهتر است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->


دریافت كد ساعت
ابزار پرش به بالا